کابینت مدرن سفید

بررسی انواع کابینت مدرن سفید

کابینت مدرن سفید این روزها به یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت در ایران تبدیل شده است. این نوع کابینت با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود جلوه زیبایی به آشپزخانه می بخشد. یکی از دلایل محبوبیت این کابینت حس آرامشی است که به آشپزخانه می دهد. استقبال مردم از این نوع کابینت، سازندگان را برای ساختن طرح های مختلفی از آن ترغیب کرده است. در این مطلب قصد داریم کابینت مدرن سفید را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم و انواع آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

علت پرفروش بودن کابینت سفید در چند سال اخیر

مهم ترین علت پرفروش بودن کابینت سفید در چند سال اخیر را می توان هماهنگی آن با انواع سلیقه ها دانست. کابینت مدرن سفید برای تمام افرادی که به دنبال یک ترکیب شیک و در عین حال مدرن و ساده هستند، مناسب است. رنگ سفید این کابینت با ایجاد حس پاکیزگی و آرامش، در فروش روزافزون آن نقش مهمی دارد.

علت پرفروش بودن کابینت سفید در چند سال اخیر ترکیب شدن راحت آن با رنگ های دیگر است. همان طور که می دانید رنگ سفید به راحتی با انواع رنگ ها ست می شود. وجود رنگ سفید در کنار رنگ های دیگر جلوه زیباتر و چشم نواز تری ارائه می دهد. این ویژگی رنگ سفید، همه سلیقه ها را راضی نگه می دارد؛ زیرا به راحتی می توانند از هر رنگی در کنار آن استفاده کنند. رنگ سفید برای کابینت پر طرفدار مانند کابینت نئوکلاسیک نیز بسیار جذاب هستند و جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می دهند.

علت پرفروش بودن کابینت سفید در چند سال اخیر

مزایا و معایب استفاده از کابینت مدرن سفید

در این بخش از قصد داریم مزایا و معایب استفاده از کابینت مدرن سفید را بررسی کنیم. بررسی مزایا و معایب این کابینت باعث می شود بتوانید انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید. ابتدا به سراغ مزیت های کابینت سفید مدرن می رویم. لیستی که مشاهده می کنید مهم ترین مزیت های این کابینت است:

  •  رنگ سفید آن به راحتی با دیگر رنگ ها ترکیب می شود.
  •  یکی از مناسب ترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه کوچک رنگ سفید است زیرا فضای آشپزخانه را باز تر و بزرگ تر نشان می دهد.
  •  کابینت سفید مدرن تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.
  •  به راحتی قابل تمیز کردن است.

برای این کابینت ها عیب خاصی مطرح نیست؛ اما توصیه می کنیم اگر قصد خرید دارید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

  •  اگر در چیدمان و ترکیب رنگ این کابینت دقت نداشته باشید باعث می شود فضا بی روح و خسته کننده به نظر برسد.
  •  کابینت سفید مدرن به دلیل رنگ سفید آن به راحتی دچار کثیفی می شود.

انواع رنگ های مناسب برای ترکیب کردن با کابینت مدرن سفید

همان طور که قبل تر گفته شد کابینت مدرن سفید به دلیل رنگ سفید آن به راحتی با انواع اقسام رنگ ها ترکیب می شود. در این بخش تعدادی از بهترین رنگ هایی که می توان در کنار رنگ سفید از آن استفاده کرد را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع رنگ های مناسب برای ترکیب کردن با کابینت مدرن را می توان رنگ های طلایی، طوسی، مشکی و نسکافه ای دانست. ترکیب رنگ سفید با هرکدام این رنگ ها زیبایی این کابینت را دوچندان می کند. ترکیب کردن با کابینت مدرن سفید به این رنگ ها محدود نمی شود، شما می توانید مطابق با سلیقه خود رنگ مورد نظرتان را با کابینت مدرن سفید ترکیب کنید.

بنر تماس با ما

کابینت مدرن سفید طوسی

در سبک مدرن معمولاً از رنگ های خنثی استفاده می شود. در همین راستا یکی از زیباترین ترکیب های سبک مدرن طی سال های اخیر ترکیب رنگ سفید و طوسی است. از مزیت های این ترکیب رنگ می توان به بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه اشاره کرد.

کابینت مدرن سفید طوسی علاوه بر ایجاد حس آرامش برای افرادی که وسایل آشپزخانه آن ها سیلور است انتخاب خوبی به حساب می آید. پیشنهاد می کنیم اگر طرفدار سبک مدرن هستید به کابینت مدرن سفید طوسی به عنوان یک گزینه مناسب فکر کنید.

کابینت مدرن سفید چوب

یکی دیگر از انواع کابینت مدرن، ترکیب کابینت مدرن سفید چوب است. تقریباً همه ما با این ترکیب زیبا و پرطرفدار آشنایی داریم. این ترکیب طی سال های اخیر یکی از پر متقاضی ترین نوع کابینت مدرن سفید بوده است. ترکیب چوب با رنگ سفید یا مشکی جلوه خاصی به منازل می بخشد.

کابینت مدرن سفید چوب از نظر بسیاری از کاربران شیک ترین ترکیب در سبک مدرن است. اگر هنوز با این ترکیب آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر عکس های آن را ببینید. آرامشی که کابینت مدرن سفید چوب به آشپزخانه هدیه می دهد بی نظیر است.

کابینت مدرن سفید نسکافه ای

کابینت مدرن سفید نسکافه ای شباهت بسیار زیادی به کابینت مدرن سفید چوب دارد. تفاوت این دو در تیرگی یا روشنی رنگی است که با سفید ترکیب می شود. کابینت مدرن سفید به تنهایی زیباست اما ترکیب آن با رنگ نسکافه ای خیره کننده می شود. کابینت مدرن سفید نسکافه ای یک تم کلاسیک به آشپزخانه می دهد که بسیار دوست داشتنی است.

با کابینت مدرن سفید نسکافه ای یکی از زیباترین و عامه پسندترین ترکیب های سبک مدرن به شمار می رود. اگر قصد استفاده از این ترکیب را دارید بابت این انتخاب به شما تبریک می گوییم! تمام ترکیب هایی که تا به اینجای کار معرفی شد از بهترین انواع کابینت سفید مدرن است. در ادامه چند مورد دیگر از انواع کابینت مدرن سفید را بررسی خواهیم کرد.

کابینت مدرن سفید نسکافه ای

کابینت مدرن سفید مشکی

ترکیب رنگ سفید با مشکی همواره یکی از زیباترین ترکیب ها در دکوراسیون منازل به شمار می رود. تضاد بین رنگ سفید و مشکی باعث می شود که هر کدام این رنگ ها بهتر خود را نشان بدهند. کابینت مدرن سفید مشکی یکی از خاص ترین انواع کابینت مدرن سفید است.

رنگ مشکی باعث کوچک تر به نظر رسیدن و رنگ سفید باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می شود. به این صورت ترکیب سفید و مشکی یکی از مناسب ترین ترکیب هاست. کابینت مدرن سفید مشکی برای افرادی که طرفدار ترکیب های خاص در دکوراسیون هستند، انتخاب بسیار مناسبی به حساب می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :

کابینت جزیره مدرن سفید

تکنولوژی جزیره یکی از زیباترین طراحی های سال های اخیر است که طرفداران زیادی نیز دارد. کابینت جزیره مدرن سفید مانند یک مروارید در وسط آشپزخانه می درخشد. کابینت مدرن سفید به همراه یک جزیره مدرن ترین ترکیبی است که می توان برای آشپزخانه در نظر گرفت.

کابینت جزیره مدرن سفید می تواند ترکیب مدرنیته آشپزخانه شما را کامل کند. استفاده از جزیره در آشپزخانه مزایای بسیار زیادی دارد که همه ما با آن آشنایی داریم. اگر به دنبال یک ترکیب لاکچری هستید حتماً در کنار کابینت سفید مدرن از یک کابینت جزیره مدرن سفید هم استفاده کنید.

قبل از طراحی جزیره موارد زیادی را در نظر گرفت. یکی از مواردی که هنگام طراحی جزیره باید مد نظر داشت فضای آشپزخانه شماست. اگر فضای آشپزخانه شما زیادی بزرگ یا زیادی کوچک باشد باید از یک طراح با تجربه برای کابینت جزیره مدرن سفید کمک بگیرید.

کابینت مدرن سفید طلایی

همان طور که می دانید ترکیب سفید طلایی یک از لوکس ترین ترکیب رنگ ها به شمار می رود. افرادی که در کنار سادگی به دنبال ردپای لوکس گرایی در دکوراسیون خود هستند کابینت مدرن سفید طلای انتخاب خوبی برای آنهاست.

نکته مهم در این رابطه مقدار رنگ طلایی است که در طراحی استفاده می شود. اگر این میزان بیش از حد باشد جلوه زیبایی نخواهد داشت. اگر قصد استفاده از کابینت مدرن طلایی را دارید باید حتماً مقدار این دو رنگ را متناسب انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم این کار را به یک متخصص در این زمینه بسپارید.

کابینت مدرن سفید طلایی

کابینت ام دی اف مدرن سفید

همان طور که می دانید در سال های اخیر برای ساخت کابینت از ام دی اف استفاده می شود. استفاده از ام دی اف در ساخت کابینت استحکام آن ها را افزایش می دهد. از طرف دیگر کابینت ام دی اف مدرن سفید ظاهری شیک و مینیمال به آشپزخانه می دهد.

کابینت ام دی اف مدرن سفید در طرح های مختلفی تولید می شود. این نوع کابینت در مدل های مات و براق ساخته می شود. مدل براق کابینت ام دی اف مدرن جلوه زیباتری دارد. اگر از مدل براق استفاده کنید فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر می رسد.

کابینت شیشه ای مدرن سفید

کابینت شیشه ای مدرن در نقش یک ویترین در آشپزخانه شما ظاهر می شود. با استفاده از این نوع کابینت مدرن سفید می توانید وسایل زیبای خود را در معرض نمایش قرار دهید. کابینت شیشه ای مدرن سفید آشپزخانه شما را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

 

بنر تماس با ما

قیمت کابینت مدرن سفید

قیمت کابینت مدرن سفید به عوامل مختلفی وابسته است. با توجه به این موضوع نمی توان قیمت مشخصی برای آن مشخص کرد. اگر در رابطه با قیمت کابینت مدرن سفید کنجکاو هستید می توانید از یک طراح در این زمینه سؤال کنید. گروه مهندسی نوسازچی گزینه مناسبی برای مشورت در زمینه طراحی و نصب کابینت مدرن سفید است. پیشنهاد می کنیم با این گروه متخصص و با تجربه تماس بگیرید و از قیمت ها اطلاع پیدا کنید و کار طراحی کابینت مورد نظرتان را با آن ها بسپارید.

جمع بندی

کابینت سفید مدرن طی سال های اخیر به جزئی جدا نشدنی از دکوراسیون منازل تبدیل شده است. مطالبی که مطالعه کردید جهت آشنایی شما عزیزان با انواع این کابینت بود. امیدواریم شما عزیزان با خواندن این مطالب کابینت مدرن سفید موردنظرتان را انتخاب کنید.

سوالات متداول کابینت مدرن سفید

علت پر فروش بودن کابینت سفید در چند سال اخیر چیست؟

مهم ترین علت پرفروش بودن کابینت سفید در چند سال اخیر را می توان هماهنگی آن با انواع سلیقه ها دانست. کابینت مدرن سفید برای تمام افرادی که به دنبال یک ترکیب شیک و در عین حال مدرن و ساده هستند، مناسب است. رنگ سفید این کابینت با ایجاد حس پاکیزگی و آرامش، در فروش روزافزون آن نقش مهمی دارد.

مزایای کابینت سفید چیست؟

• رنگ سفید آن به راحتی با دیگر رنگ ها ترکیب می شود.
• رنگ سفید فضای آشپزخانه را بازتر و تمیزتر نشان می دهد.
• کابینت سفید مدرن تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.
• به راحتی قابل تمیز کردن است.

معایب قابل توجه کابینت سفید چیست؟

• اگر در چیدمان و ترکیب رنگ این کابینت دقت نداشته باشید باعث می شود فضا بی روح و خسته کننده به نظر برسد.
• کابینت سفید مدرن به دلیل رنگ سفید آن به راحتی دچار کثیفی می شود.

8 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *